*Учебният материал е на английски език – в дигиталната платформа на NASM!
Стани виртуоз в провеждането на онлайн тренировки! Започни да печелиш повече, стани по-популярен и изведи бизнеса си на по-високо ниво.
Това е бъдещето на фитнеса. Бъди част от него!
ИЗИСКВАНИЯ
Курсът е предназначен за персонални треньори, треньори групови занимания, уелнес специалисти, специалисти по хранене и други специалисти в областта на здравето и фитнеса.
Курсът на NASM Virtual Coaching Specialization ще те въоръжи с уменията, инструментите и стратегиите, които ще ти помогнат да започнеш или развиеш и усъвършенстваш свой бизнес като онлайн треньор или уелнес специалист.
Завършвайки курса, пред теб ще се отвори цял нов свят на възможности. Ще бъдеш по-гъвкав – ще можеш да помагаш на клиентите си навсякъде и по всяко време, а така ще получаваш повече доходи.
Ще научиш как да извъшваш фитнес тестиране онлайн, как да насочваш клиентите към тренировки в дигитална, как да продаваш успешно онлайн, да управляваш бизнеса си и много други!
КУПИ СЕГА
Virtual Coaching Specialization
Стани виртуоз в провеждането на онлайн тренировки! Започни да печелиш повече, стани по-популярен и изведи бизнеса си на по-високо ниво.
ПЛАТИ НА ВНОСКИ
СЪДЪРЖАНИЕ:
- Тренирай клиенти от целия свят навсякъде и по всяко време!
- Умножи клиентите си и генерирай нови приходи
- Поддържай социална дистанция, особено с пациентите в риск
- Създай ефективна и ангажирана онлайн връзка с клиентите си
- Работи за себе си; научи се да съставяш бизнес план, за да започнеш своята онлайн кариера
- Тренирай клиентите в комфорта на своя дом
ПРОГРАМА:
ЧАСТ 1: СЪЗДАВАНЕ НА ВИРТУАЛЕН КОУЧИНГ БИЗНЕС
Глава 1: Въведение във виртуалния коучинг
Виртуалният коучинг ти дава възможност да тренираш повече клиенти, избягвайки географските ограничения. То обаче има своите предизвикателства.
Глава 2: Създаване на бизнес
Устойчивият бизнес изисква стратегическо планиране и определени познания, различни от науката за провеждане на тренировки. Тази глава ще ти даде познания за финансово прогнозиране, бюджетиране, счетоводство, продажби и маркатинг, за да превърнеш своя бизнес с онлайн тренировки в конкурентно начинание.
Глава 3: Да използваме технологиите
От записването на видео с високо качество до избора на правилен софтуер за видео връзка – тази глава ще те запознае с необходимите технологии, които да използваш, за да работиш успешно.
- 2 инфографики
- 3 видеа
- 3 материала за разпечатване
ЧАСТ 2: СТРАТЕГИИ ЗА ВИРТУАЛНА ОЦЕНКА И КОУЧИНГ
Глава 4: Стратегии за комуникация и коучинг
Комуникацията е необходима, за да се създаде и поддържа доверителна връзка между треньор и клиент. Тази глава ще разгледа най-добрите практики за виртуална комуникация – от първата среща до разясняването на програмата и ефективните тренировки.
Глава 5: Администриране на виртуалното тестиране
Важно е да се прави периодично тестиране, базирано на целите, здравослословното състояние и начина на живот на клиента, за да се осигури фективното и безопадно постигане на резултати. Тази глава ще те научи да провеждаш такова тестиране онлайн използвайки технологии и други ресурси.
Глава 6: Провеждане на коучинг сесии
Ще получите препоръки и насоки за това какво трябва да бъде подходящото помещение, настилка, осветление, ъгъл на камерата, оборудване и поведение.
- 10 инфографики
- 3 видеа
- 5 материала за разпечатване
ЧАСТ 3: МАРКЕТИНГ И ПРОДАЖБИ
Глава 7: Интегриране на Wearable- into Virtual Coaching
Главата разглежда доколко здравословни и достоверни са данните от популярните wearable-технологии за биометрични данни и как те да се използвата, за да се провежда мониторинг и да се поддържа мотивацията на клиента за по-нататъчни тренировки.
Глава 8: Продажба на виртуалния коучинг
Ще разбереш как да използваш своя опит и индивидуалните цали на клиентите, за да намериш своята ниша и да създадеш уникално предложение, което да те отличава от конкуренцията и да увеличи продажбите.
Глава 9: Маркетинг на виртуалния коучинг
За да привличаш потенциални клиенти, е необходимо да разполагаш с практически познания за различни маркетингови стратегии. Тази глава ще разгледа маркетинговите ресурси, 4-те „P“ на маркетинга и ще те научи как да използваш социалните медии за привличането на нови клиенти.
- 22 инфографики
- 3 видеа
- 1 материала за разпечатване
ФИНАЛЕН ИЗПИТ
Тестът се провежда онлайн. Той се състои от 100 въпроса с време за отговор – 90 мин. Резултатът, който ще ти бъде необходим за успешното полагане на изпита, е 70%.