*Учебният материал е на английски език – в дигиталната платформа на NASM! 

Готов ли си да мотивираш хората и да ги караш да чувстват нужда да бъдат в добра форма?
Днес, когато все повече хора разчитат на социалните медии, за да открият съвети, упражнения, съвети за рационално и здравословно хранене, е идеалният момент да се посветиш на това.

Курсът на NASM –  Social Media Fitness Influencer е специално създаден за започващи кариерата си фитнес професионалисти, които искат да се популяризират и да разширят присъствието си в социалните мрежи. Този модерен курс ще ти даде лесно ръководство за създаване на завладяващо, забавно и информативно съдържание, за да популяризираш и развиеш своя онлайн фитнес бизнес.

ПРОГРАМА:

Ще научиш:


• Разликата между това да правиш постове и да публикуваш в съответствие с цялостна стратегия
• Важността на това да таргетираш и ангажираш последователи
• Да се възползваш от популярните технологии, софтуер и от медийното поведението на други инфлуенсъри
• Да определяш нивата на заплащане за инфлуенсърство в социалните медии
• Да усилиш представянето на своя бранд и личния си приход, както и обхвата на идустрията.

СЪДЪРЖАНИЕ:

 Дигитална учебна платформа
Курсът се провежда изцяло онлайн. Можеш да използваш дигиталната учебна платформа отвсякъде, по всяко време.
✔ Тест в края на всяка глава
Всяка глава завършва с тест, който ти позволява да провериш знанията си и да си припомниш вече получената информация.
✔ 10 раздатки за печат
Ще получиш достъп до 10 раздатки (темплейти и други материали), които можеш да изтеглиш и използваш в своята работа
✔ Финален изпит
Финалният изпит включва 50 затворени въпроса. Имаш право на три опита и трябва да постигнеш резултат от мин. 70% .

 ✔ Глава 1: Социалните медии във фитнеса и основи на инфлуенсърството

• Лекция 1: Добре дошли в курса на NASM – Social Media Influencer
• Лекция 2: Въведение в инфлуенсърството в социалните медии
• Лекция 3: Нарастващото значение на социалните медии за фитнес професионалистите
• Лекция 4: Основи на медиите
• Лекция 5: Стратегии за популяризиране

Глава 2: Таргетиране, привличане и зъдържане на последователи

• Лекция 1: Брандинг
• Лекция 2: Ангажиране
• Лекция 3: Постоянство и дисциплина

Глава 3: Използване на социалните медии за генериране на приходи

• Лекция 1: Подготовка за монетизиране на социалните медии
• Лекция 2: Стратегии за монетизиране и развитие
• Лекция 3: Различни стратегии за монетизиране

Глава 4: Социалните медии

• Лекция 1: Темплейти и таблици
• Лекция 2: Планиране и автоматицация
• Лекция 3: Инфографики •